Friday, January 14, 2011

Rock Jiwang! HAHA

Meraung_New Boys
Kemana arah hendak ku tuju

Bila hatiku rindu padamu
Hendakku cari tapi tak guna
Kau bahagia dengan si dia


Dikamar sepi aku termenung
Terbayang bayang kenangan kita
Tidak ku sangka kau
Tergamak pergi
Saat ku masih perlukan mu


Khilaf_Newboys

Apa... kau rela

Robohkan istana syurga yang kita bena...
Apa... kau rela
Menghadapi derita perpisahan ini
Namun hakikat
Yang terjadi hanyalah kekhilafan
Sikap yang keterlaluan
Hilang pertimbangan


Tergamak kau_Ukays

Tergamaknya hatimu sayang
Menciptakan luka pada aku yang setia
Dahulu kau bisik kalimah
Walau apa terjadi kasih tak berubah


Mungkin tika itu aku berharta
Cahaya cintamu bersinar rekaan cuma



Mengertilah ku kini kasih sayang sekarang 
Semuanya memandang kebendaan
Andainya kedaifaan dan rupa pun lah kurang
Tiada siapa sudi memandang walau sebelah mata


Masih Aku Terasa_Gersang

Akan kusimpan kenangan cinta kita
Yang tak akan terpadam selamanya
Kehangatan cintamu masih aku terasa

Seperti baru semalam kita berpisah

Seperti Dulu_Exist

Kudambakan cinta

Indah seperti dulu
Kerna cintaku tak pernah rasa jemu
Biar hati bimbang
Aku terus menunggu
Benar ku tahu kau tak pernah jauh 
Kau di hatiku


Air Mata Jernih_BPR

Aduh… aduh…
Aduh sakitnya jiwa ini
Meronta dalam kepalsuan
Andai aku tahu beginikan oh jadinya

Aku pun tak mahu mengundur diri
Walau pun cubaan menimpa
Ku masih teguh lagi iman dilihat
Bukan dari zahir matamu

Taman Astakona_Slash
Umpama mimpi ku kecap kenangan
Taman permainan masa kecil dulu

Sisip senyum mu
Kemanisan tanpa gula
Meninggalkan seribu keresahan

Kala gerimis menitis di hati
Kenangan lenyap tanpa sedar
Mungkinkah ada lagi
Saat saat indah itu
Agar dapat kita bersama lagi


Sejiwa_Spring

Akan ku bina istana bahagia

Menjadi lambang kasih berpanjangan
Hentikan airmata pedih kenangan
Yang mencakar perasaan
Mekarlah bunga cinta
Seharum wangi kemboja
Mekarlah bunga cinta
Di taman kita sejiwa 

No comments: